Simma lugnt!

Sådär ja, då var simningen avklarad. Det var riktigt skönt idag när man fick vakna av sig själv på mänsklig tid och sen slippa stressa iväg till jobbet efteråt.
Crawlade (kanske inte korrekt crawl, men ändå) tillomed ryggsim idag, inte så jättemycket, men några längder iaf, så jag känner mig duktig, för det var jättejobbigt :)

Efter simningen bar det som sagt iväg till boa, inte så jättemycket folk, men det var mycket bilar på parkeringarana.

Skulle tro att det blir en ganska vild kväll i Umeå idag, det är ju både V75Umeåker OCH valborg. Kan ju bara hålla tummarna att det inte är allt för mkt skit som händer. Tydligen så är det på  valborg många ungdomar super för första gången. Haha, låter som jag är riktigt gammal, men jag kanse börjar mogna litegrann tillslut. Eller ja, vi får väl se ikväll hur mogen jag är :)

Skulle ju egentligen vilja gå på travet jag också, det är så himla härligt där, mycket folk (inte så härligt egentligen, men dricker man lite så är ja inte så brydd om folkmassor), soligt, öltält, hästar å skön stämmning. Men jag har lite för dålig ekonomi för det i år, måste ju spara till turkland, det går ju en hel del kosing när man dricker hela dagen sen fest på kvällen. (För känner jag mig själv? Ja det gör jag kanske men jag är inte säker!!! lalalala Björne!)
Så jag ska hem till Kicki å grilla som sagt, och det ska bli jättetrevligt, längtar! Hungrig är ja också så det ska bli riktigt gott. Kicki skulle hämta upp mig efter 2 så drar vi. Så det är bara 2.5h jag ska fördriva nu. Och det gör jag med patians, Britney Spears, sminkning, och "klädning".

Justja, haha, när jag kom hem från Linda och Axel i torsdags så blev Toker rädd för mig, jag luktade ju hund såklart. Inte ens när jag erbjöd han godis ville han ta emot det, och han är verkligen TOKIG i godis. Han gjorde en sån där stampning med bakfoten också som de gör när de ska varna andra för fara, och det har han aldrig gjort sålänge jag har haft han, å det är ju 7månader nu. Haha inte ens när jag råkade dammsuga svansen på honom stampade han med foten, å då borde han ju verkligen blitt rädd. Han är bra söt den där lilla vita ♥


Glad valborg!!!

Kommentarer
Postat av: Torkel

Ha det så kul ikväll! och eftersom jag jobbar får du ta och festa lite för mig också!

2011-04-30 @ 16:53:59
URL: http://thorkz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0