Last day of disco.

Ja, nu är det inte långt kvar inte. Är nog den födelsedag jag längtat minst till pga nojjor, men det börjar ändå pirra lite mer nu. Det är ju alltid trevligt att fylla år ändå. Om ca 13.5h och för 122 cm och ett antal kilon sen är det 30år sen jag kom till världen. Jag minns det faktiskt som igår, vilket nästan är sant för jag har så dåligt minne så kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår heller :)
 
Jobbat å tränat idag som vanligt iaf, å nu ska jag å gå å lägga mig å kolla på Pretty Little Liars. Får bli en förhoppningsvis tidig kväll, för från å med nu lär jag ju behöva min skönhetssömn :)
 
Så avslutar med lite bilder på hur det såg ut förr i tiden
Jag och Speedy, en av farmors hästar.
Jag å mamma
Hästar igen, blir bra sugen på att rida lite oftare när man ser bilderna ju.
Va lite ljusare på den tiden :)
I fixartagen, sådär känner jag mig på jobbet ibland, som en liten fixare, och som Lotta på Bråkmakargatan så är det så bra med mig, för jag kan nästan allting :)
Natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0