Svart Lucia

Nu har jag äntligen kollat på filmen Svart Lucia. Har velat se den många år, har sett någon scen ur den flera gånger på tv och tyckt att den har verkat jättespännande och otäck. Så nu äntligen. Men blev besviken. Den var inte speciellt otäck, den var långdragen och mysko.
Men men, nu har jag iallafall sett den :)
Igår gick 2st från jobbet på semester, det är någon lr några varje vecka nu. Å det blir jobbigare å jobbigare varje fredag måste jag säga. Har ju tre veckor kvar att arbeta. helger är ju underbara, men för korta och de gör ju så att det är längre tills man får vara långledig. Om man orkade och fick skulle jag fan ha jobbat in helger fram tills jag får gå så fick man semester några dagar tidigare.
Men nej. Det orkar jag verkligen inte. Bara att kämpa på!
 
I torsdags var jag lite trött på jobbet efter Sean Banan "konserten" så gick faktiskt hem tidigare. Alla blev förvånade, jag brukar aldrig sluta tidigt å jobbar typ alla röda dagar. Det var skönt! Har varit en så himla lugn vecka på jobbet så det gäller att passa på ju.
 
Och igår hade vi den årliga sommarfetsen också. Ingen riktig sommarkänsla, för det regnade, men det var trevligt ändå.
Grillade, spelade kubb, frågesport och musiktävling.
Saad var så snäll som både skjutsade å hämtade mig, var hemma strax efter 1.
 
Idag är det en skön dag att bara slappa, önskar att jag hade nå gott att äta bara. Inte bakis heller, så det är jätteskönt. Men det är skitväder ute, regn regn regn. Tycker synd om de som ska på weehls.
 
Idag är första gången på 3veckor som jag inte badar i poolen heller. Trist, brukar ju sitta å sola i den, har ju blitt en lördagstradition. Pasade på att tömma ur den i torsdags när det ändå spöregnade då :)
 
Nu tror jag att jag ska försöka hitta någon mat och kolla på antingen Lorry eller Hitta Nemo. Eller så blir det nåt helt annat :)
 
 
 

Sean Den Första Banana

Ja, igår var jag och såg Sean Banan i holmsund efter jobbet. Det var JÄTTEBRA. Jag vart mer "impad" av han efteråt måste jag säga. Jättehärlig. En bra förebild, sa till alla barn i publiken att man ska vara sig själv och vara som man vill, allt är ok så länge man inte sårar någon annan. De var bra tycker jag!
 
Orkar inte skriva så mkt, lägger upp lit bilder ist :)
 
Vi grillade å åt massa gott, shottade gott å åt gott snacks. En väldigt väldigt trevlig kväll!!
 
Ha det gött

Spärr som kanske släppt nu?

Jaha, så var det måndag igen. 4 Långa jävla veckor kvar till semestern, börjar kännas olidligt nu. Men tur tiden går fort.
Jobbat å tränat å övningskört.
 
Ställde upp lite koner på en parkering så hon fick visa mig hur mkt kontroll hon har på bilen, å det gick ju bara fint. Åsså provade vi en korsning som det bara har jävlats i tidigare, så även idag. MEN, nu äntligen kom vi iväg och hon körde hela vägen hem till sig efter det. Det är skojj!!
 
Nu ska jag läsa lite bok innan de är dags att sova igen.
 
Bye bye!
 

Söndagsångest

Ja usch då, idag har jag  faktiskt jobbig söndagsångest :( Har klarat mig bra länge nu ifrån den, men nu på kvällskvisten har den kommit krypandes ur skuggorna :( Tror jag har haft en alldeldes för bra helg :)
 
Dagen började jag på ballkongen med boken jag håller på å läser, så fruktansvärt svårt att slita mig från den. Men, när jag väl gjorde det så åkte jag å Frida till Ume Lagun å simmade.
Eller, jag simmade iaf, Frida hade knappt vaknat till liv så hon var mer av en sällskapsdam tycker jag. Men det var trevligt det också. Vi bastade också, det var skönt så man slapp va dyngsur å kall när man skulle byta om.
 
Sen drog vi till Shanghai, restaurangen alltså, å käkade mat. Smaskens. Så jävla gott, har varit sugen på kinakäk i flera månader men det har aldrig blivit av.
 
Tog en sväng med bilen å cruisade lite, å var skitcoola å lyssna på musik innan vi åkte till henne å kollade på film. Vi kollade på Strawdogs. Den var helt ok. Inte den bästa film jag sett men absolut värt tidsfördriv.
 
Nu sitter jag framför datorn och uppdaterar så ni får läsa om mitt händelserika liv :)
 
Trevlig söndagskväll på er!
 
Jag beställde fyla små lättel och F beställde stekta nudlar m kyckling. Gotti gotti!

Midsommarhelgen

Jaha, så har den kommit och gått. Har varit en "jättekonstig" midsommarhelg. Det har bara inte kännts som midsommar, inte ens litegrann. Men det har varit en skön långhelg ändå, känns som man har semester ju, både skönt och jävligt jobbigt eftersom jag har 4v kvar att jobba :(
 
Midsommarafton spenderade jag en del av på jobbet, men det gick bara bra så det var inte så farligt, som vanligt :)
Sen efter jobbet åkte jag hem å duscha å fixa lite med mat som jag å Saad åkte till Bäcksjön å grillade. Tyvärr var det blåsigt så vi frös, men annars var det mysigt.
När vi kom hem igen dumpade vi min bil hos mig och gick hem till Saad å drack lite. Vi lyssnade på arabmusik å dansade å stojjade o ch hade jättetrevligt, till typ kl9, då skulle vi äta IGEN, och efter det vart det ganska tråkigt.
Tog min cykel å trampade hem vid 12

 
Midsommardagen var också konstig. Inte ett dugg bakis, så himla skönt. Jag var lite torr i munnen på morgonen, men de är man väl jämt ändå. SKÖÖNT!
Började på förmiddagen att tömma och skura upp min lilla pool så jag kunde fylla upp den igen å bada. Där satt jag å åt potatissallad som Brunch och läste, Satt nog där i 2-3h innan solen försvann å det blev kallt.
 
Efter nån timme till kom Kicki på besök. Riktigt skojj. Vi har inte hängt med varandra på typ 100år!
Satt i soffan å surrade lite, sen drog vi iväg å köpte korv på statoil å sen till stöcksjö för att leta på det där jävla nudistbadet som vi aldrig lyckats hitta. Och inte heller nu. Vi åkte på hur mkt små grusvägar som hels men det fanns inte, Kicki skämdes för alla som glodde när jag kröp fram på vägarna. Hon ska vara glad att jag inte stannade å frågade nån om vägen :)
 
Efter ett tag gav vi upp å åkte å handlade ist och sen kollade vi film. Shark Swarm hette den. Värdelös var den. Men den var så dålig gjord också så vi fick skratta, vart nästan en komedi ist för hemsk :)
 
Eftersom vi inte var så trötta efter filmen, och vi hade hittat en vägbeskrivning till nakenfisstranden så gav vi oss ut på ännu en "roadtrip" och nu äntligen hittade vi dit! Dock var det så jävla myggigt där så vi drog efter en minut :)
Nu ska jag sätta mig i poolen och invänta att Frida ska vakna så jag kan tvinga med henne till Nydala å simma å schteeka :)
Här var vi å grillade på midsommarafton, Svartviken vid Bäcksjön som ligger några km utanför Ersmark
Förrätt och huvudrätt. Grillat såklart!
 
Nakenfisstrand!
 
 
 

Dan före midsommar

Känns som fredag idag! Önskar att det var det också, för isf hade jag ju varit ledig i morgon. Ångrar mig jämt när jag tagit på mig att jobba "röda dagar". Men men, det är skönt när det är gjort och jag får välja att vara ledig när jag vill eller behöver sen.

Jobbat idag, gjort potatissallad och kollat på film. Det är vad jag gjort idag. Å tränat. Tiden går så fruktansvärt sakta, det är ju lite väl tidigt att gå å lägga sig.

Igår fick jag ett par nya jobbskor förressten. Såna med rund sula. Känns mysko att gå i, de är ganska jobbiga också, så det blir skönt när jag har gått in de ordentligt. 800 spänn kosta de. Typ de dyraste skorna jag nånsin köpt. Men som tur är har jag skobidrag på 600 från jobbet, så det vart ju inte så farligt ändå :)

Å så här ser de ut :)
Bye bye!

Dagarna går

Fort som fan går veckorna. Men det är skönt det, så det blir semester nån gång.

Jobbat och tränat måndag å tisdag, inte gjort så mkt annat vad jag kan komma på.

Idag har jag också jobbat å tränat. Efter jobbet skjutsade jag hem Kicki å åkte å handlade lite till midsommar. Hem å diska, städa buren och kokade potatis som ska göras till hemgjord pot.sallad tills på fredag. Det ska bli så fruktansvärt gott! Inte ätit det på flera år typ, och inte så jätteförtjust i köpt pot.sallad.

Igår hade jag telefondate med Lina förressten, det var trevligt. Vi hörs alldeldes för sällan tyvärr :(

Nu ska jag kolla på nån film å sova tror jag. Har blivit så sent de senaste dagrna, så ikväll ska jag försöka få min skönhetssömn.

Natti natti!

söndag

Haft en bra helg. Rejält trött i fredags, så det var skönt när det var över. Nu är de bara 5veckors arbete kvar sen är jag ledig!!! ska bli så underbart!

Lördagen började jag med ett bad på altanen. Har ju köpt en rosa barnpool som ja kan ha där. Sitskönt, satt å plaska och började med sista kepler boken, så jävla spännande!!!

Sen åkte jag iväg till Nydala för att simma. Usch då, fick lite panik när ja kom dit, för det visade sig att det var ungdomscup där. Så det var ju folk överallt och jag kunde inte vända. Som tur var så var det inte så mkt folk på själva badområdet, så det var ju skönt.

Shoppade lite sen, rusta, kappahl och bolaget.

På kvällen var det 25års fest för Soffan. Riktig trevligt var det. Vi åke ut också, jag å Emelie hamnade på Invito, ganska kul men det var lite väl trångt på dansgolvet, så det var synd.

Idag har jag inte gjort nåt vettigt alls. Inte varit så farligt bakis, lite ont i huvet bara. Mest slö. Det har varit sånt väder också, så det har varit en skön dag ändå, vilat upp mig ordentligt :)





Nu ska jag kolla på En gång i phuket och sen sova. Ikväll om 20min stänger de av varmvattnet här i 4a dygn. Tur man kan duscha på jobbet. Lite drygt att jag inte har diskat dock :/

Natti natti!

Toker

Usch, har varit en jobbig kväll/natt och dag idag.
Min lilla kanin Toker har varit sjuk. Han var så dålig att jag trodde att han skulle dö igår kväll, eller att jag skulle hitta han död i morse. Sov inte särskilt bra kan jag säga.
Fick en veterinärtid på förmiddagen som tur var. Där kände å klämde de på hans mage, för jag trodde han var förstoppad,men kunde inte känna något konstigt.
Så vi tog blodprov på han. Det visade på att det var något skumt med blodkroppar, kommer inte ihåg vilka. Men hur som helst så tydde det på något fuffens i tarmfloran. Han fick vätska också eftersom han varken ätit eller druckit något sen tidigast igårkväll :(
Åsså köpte jag en medecin, och veterinären sa att broccoli och ananas skulle vara bra för magen.
Köpte ananas, men den ville han inte smaka. MEN, som tur är så när jag kom hem från jobbet igen så var han typ helt normal igen :) Så det gjorde susen att åka dit å få lite "dropp" Så nu hoppas jag att han dricker själv så han inte blir så uttorkad igen, och att han bajsar.Har städat buren nyss så jag ser om han går på toa som han ska.
Det är ju inte direkt billigt att åka till veterinären om man säger så. Men han är värd de pengarna. Vart så glad när ja kom hem å det var vanliga tokiga Toker som mötte mig.
Har varit ganska ångestfyllt att komma hem nu å se om han fortfarande var vid liv ju :(

Nu ska jag gå å gosa med odjuren!
Bye bye!

Hungrig

Ska nog ta å lägga mig snart. Upp tidigt i morgon igen, åsså börjar ja bli riktigt hungrig, å svårare att äta nåt om man sover ju :)
Är dessutom rätt trött idag, var ännu mer på jobbet än igår, huvva! Men, det gick idag å.

Hem efter jobbet å laga lite käk å kolla lite serier å sånt. Inte orkat göra så mkt mer idag. Men som sagt, i morron är det träningsdag igen. Skönt och jobbigt.

Fick precis ett telefonsamtal från Frida också, de var nice, hon berätta lite om turkiet som hon nyss kom hem ifrån. Inte ett dugg avis blir man ;)

Natti natti på er. Kanske hörs i morrn!

sötsug

Justja, glömde att skryta lite mer om mig sj. Var så fruktansvärt nära att svänga in på statoil å köpa nå godis på vägen hem idag. Men jag gjorde INTE det, utan åkte hem å åt min sallad ist :)


Natti natti!

träning, jobb å övningskörning

De är mest så det ser ut under mina dagar nu. Eller då å då iaf :)
Simmade i morse, bara en gång kvar som ja kan simma innan jobbet under sommaren. Känns väldigt skönt måste jag säga. Är en riktig pina att behöva kliva upp så fruktansvärt tidigt.
Men är ändå ganska stolt över mig själv att jag har gjort det sen i januari, frånsett det onödiga uppehållet efter Egypten. Men men, hade ju lika gärna kunnat strunta i att börja alls igen, så man måste väl berömma sig själv lite ändå antar jag.

Skulle egentligen ha tränat efter jobbet idag också, men jag kände inte alls för det, det var mkt på jobbet, så ser det som ett 8h träningspass ist:)Åsså skulle vi panta och övningsköra efter jobbet så jag bestämde mig för att strunta i det.
Nya tag på torsdag ist.

Övningskörning ja, det är riktigt roligt. Det går bättre å bättre tycker jag. Vi är ju tillbaka på parkeringen där vi först började, och en snoa runt omkring som vi tränar korsningar å start bla. Men idag utmanade jag henne lite, å det gick ju bara hur bra som helst så nu fick hon en liten självförtroendeboost idag :) Å jag med för den delen, hon påminnde mig om att i början visste hon ju inte ens hur man startade en bil, nu har vi ändå kommit en bra bit på vägen, å det är ju faktiskt jag som har lärt henne det :)

Nu ska jag gå å pussas med mina små skitungar sen är det väl sängen som gäller.
Saknar mamma och pappa, men måste säga att det är rikitgt skönt att få sova i min egna säng också  :)

Helgen

Blir ett kortfattat inlägg idag med lite bilder ist.
Härlig helg, shopping, fixa hemma, räkbåt med jobbet, föräldrarna här, god mat, picnic i det gröna.

Och en ganska rolig grejj på lördagskvällen: Vi satt i köket å kolla ut genom fönstret, då kommer det en å går förbi och kollar in i fönstret. Hon kollar in ordentligt också, inte en aning om vem människan är. Sen plingar hon på dörren och förklarar på engelska att hon är hemma hos en kompis som inte har någon micro. Å de ska kolla på fotbollen och poppa pocpcorn, så hon undrar om hon fick låna min micro, för hon såg att jag hade en. Det var ganska lustigt :)


Litet men mysigt på räkbåten


Såhär glada var jag å Emelie


Picnic med mamma pappa och toker (Toker är den vita, pappa ;))


OCH, inte nog med allt de andra så fyllde min lilla Toker 2år i lördags :)

Idag var det kvällsjobb som gällde, lugn dag, men tråkigt för mamma och pappa åkte hem igen :(
Efter jobbet övningskörde jag med Emelie, det gick jättebra!!

Kram på er!

Liten uppdatering

Passar på att blogga lite, mamma och pappa är ute å tar en promenad. Ja var å simmade istället.

Invigde utomhusbadet igår, Ume Lagun, det är ju där man måste simma under sommaren. Häftigt ställe med massa pooler, varmpooler och rutschkana. Men, inga riktigt omklädningsrum eller dush. Så det var lite synd, ganska kallt när man kommer upp ur bassängen och inte kan duscha ordentligt. Men men, vi får se. Har varit nästan ensam båda gångerna, igår var jag å mamma där åsså en till. Men idag var jag helt själv och först in på området, så skulle jag vilja ha det jämt :)

I fredags var det personalfest. Vi åkte med räkbåten. Jättemysigt var det, när man var på toa fick man kolla ut över älven.  Å de som bodde efter älven vinkade glatt när vi åkte förbi. Vi hade så fint väder också så det var skojj. Jobbigt att skala räkorna dock, så var ju sugen på det på lördagen när jag vaknade också. Men men, man får ju skylle sig själv. Kanske åker nån mer gång nu när man vet hur det går till :)
Blir spännande att höra i morgon vad alla andra hittade på för skojj när vi kom iland, jag blev ju upphämtad av mamma och pappa som hade bilat ner, så ingen utgång för mig. men skönast så dagen efter iaf :)

Igår var vi runt å shoppade lite på olika ställen och på kvällen åt vi rostbiff och potatissallad, gotti gotti.

Nu kom mamma å pappa tillbaka så vi ska väl duscha sen ut på nya äventyr. Jag ska bland annat till Elgiganten och skaffa ett nytt sim-kort till mobilen, det verkar ha gått sönder så har inte varit kontaktbar på mobilen sen fredags kväll.

Bye bye!

Roadtrip

Ja, igår drog vi iväg till skellefteå en sväng på en liten roadtrip. Det var trevligt. Vi åkte och hälsade på Lina som var på besök ifrån england. SHIT vilken stuga de hade, helt underbart mysig å modern brevid en sjö. Där skulle jag vilja ha stuga.

Jobbade på dagen, det fanns att göra kan jag säga, men det gick bra.

Jobbat idag också, simmat på morgonen och tränat på eftermiddagen. Sen blev det övningskörning med Emelie. Det gick jättebra idag så det var skojj.

När ja kom hem så var det bara att börja städa inför helgens besök, bara dammsugning kvar nu, som vanligt :)

Nu ska jag ta å göra lite förberedelser för morgondagens jobbfest som äger rum på räkbåten. Mkt som ska fixas med när man är tjej å ska ha kläning :)

Sen måste jag väl få i mig något att äta och sen sova så man är pigg i morgon :)

Kram på er!

Fredag

Eller inte riktigt. Det känns så bara eftersom det är röd dag i morgon. Jag jobbar dock, skönt att få ta en ledig dag sen när man vill/behöver det.

Jobbat idag, vi har jobbat som idioter allihopa som var där, för vi skulle få gå hem när vi var klara :) Så slutade halv 2 idag, riktigt nice.
Stannade kvar å tränade efter jobbet, också nice, när det är klart :)

Å efter träning å dusch så åkte jag å tvätta lilla "Olle" så nu är han fin igen. Har haft massa löv å sånt skit på sig, usch då :)

Hem å käka middag, skulle äta kebabsallad, men det var så lite kebab så det blev lövbiffssallad ist. Det funkade det med.

Inte gjort så mkt mer. Kollar på Big Brother...2011!
Ja vet att jag är lite efter, men det är för att ja är lite fjortisförtjust i Simon som tydligen var med där. Jag blev dock inte "kär" i han förns i Den sista dokusåpan, där ja såg han första gången.
Haha, ja ni så kan det gå. Ska försöka få Verran att fixa en dejt med han åt mig :)


Simmade i morse gjorde jag också. När ja kom dit så vände folket i dörren och ja fråga om det var stängt, de sa att det öppnade kl 8. Ni kan tänka mig vad glad jag blev, för var inge peppad på att simma. Men, sen kom det en kille ur personalen utgåendes från badhuset innan jag hann köra därifrån, så det var bara att hoppa i poolen ändå. Men det kändes bra sen, så man slipper känna sig dålig för att man hoppat över en simning :)

Nu ska jag nog gå å lägga mig tror jag, lite ont i huvet har jag. Gonna sleep it off.

Bye bye! 

4dagar kvar..

...Tills fredag, räkbåt och mamma och pappa :)
Hoppas dagarna går fort. De har ju gjort det hittils så de borde göra det nu också. Ett bevis på att tiden går fort är att mitt supersöta kusinbarn Jacob redan fyller hela 5år i morgon. DET är inte klokt!!!

I väntan på att fredagen ska komma så har jag sprayat ett första lager brun utan sol idag. Tänker vara riktigt fräsch på båten förstår ni. Å änsålänge ser det ut som det ska vara helt ok väder också, så håll tummarna för det nu.

Jobbat idag, lugnt å skönt men ändå saker att göra. Hem å inte gjort nå spec egentligen, tvättat lite, käkat lite, kollat på gossip girl och diskat. Typ så.

Måste ju ha det fint när mamma och pappa kommer så ja tar det lite i taget så behöver det inte bli så mkt, och om jag skulle städa allt nu så skulle det ju ändå vara skitigt igen när det väl är fredag. Eller hur?!

Nu ska jag bara vänta ut tvättmaskinen sen blir det nog sängen. Va drygt att ta sig upp i morse, å i morrn ska jag ju upp ännu tidigare för att simma, Usch då, tycker inte om att kliva upp ur sängen :)
Men men, bara 34arbetsdagar kvar nu :)

Söndag IGEN


Idag fyller Saad 32år. Gammgubbe börjar han bli! Har varit där å firat han idag å fick mig lite tårta.
Hade skitsvårt å tänka ut vad jag skulle köpa till han först. Kom verkligen inte på nånting, å han visste inte vad han önskade sig.
Men så, i morse klickade det till. Han är ju världens lättaste att köpa till ju. Kläder såklart! Så han fick en ärmlös väst typ, åsså en t-shirt, så nu är han så fin så :)

Fredagen var trevlig, Saad kom faktiskt en halvtimme tidigare än han hade som "deadline" så det var en chock. Sen kollade vi Let´s dance å drack lite vin. Anton vann ju såklart, så ja var så nöjd :)
Kom i säng vid 12, skönt så man är pigg när man vaknar dagen efter.

Lördagen var ja knappt hemma nåt. Åkte hemifrån vid 10 för att simma. Men, när ja kommer dit så möts ja av en skylt som meddelar om sommartider, å då öppna de 12 :(
Så jäkla drygt när man väl tagit sig dit å ska få bort träningen.
Åkte hem till Frida å kollade in hennes nya lya, mkt trevligt. Skjutsade henne å en kompis på strömpilen och fortsatte hem till brorsan. Skulle egentligen ha simmat å åkt till han efteråt, men ville som förhala det lite :)

Var där å sa hejdå åt han, för han åkte hem idag till Dalarna. Lite avis blir ja faktiskt nu när han har åkt :/

Tog tag i simningen sen, trodde nästan ja skulle skippa det, men ja tog mig i kragen.

Skulle svänga förbi Saad en sväng efter simningen och bara säga hej, slutade med att ja åkte hem vid typ 11 på kvällen typ. Så det var en bra dag.

Åsså söndag idag. Lite söndagsångest faktiskt, men men, bara 7arbetsveckor kvar nu så det får väl gå.

Nästan inte varit hemma idag heller.
Klev upp vid 9-10 taget i morse å käka frulle och kolla lite gossip girl. Städade buren, åkte å shoppade presenter å sen simma. Övningskörning med Emelie och sen hem å fira Saad.
Å kom nyss hem därifrån.
Klockan går ju så otroligt snabbt :(

Övningskörning ja, idag var vi faktiskt tillbaka på parkeringen där vi började resan och gick tillbaka några steg i utbildningen. Vi har varit lite väl ivriga faktiskt. Å vi har kommit på ett sätt som hjälper oss båda med att lära henne hur det ska gå till. KOMMUNIKATION! Åh vilken dumskalle jag kände mig som när vi löste ett problem vi haft.
Haha, ja, så kan det gå. Men nu har vi förhoppningsvis lärt oss av det misstaget och kan börja köra framåt igen ist för att backa :)

Nu ska jag ta å få mig min skönhetssömn så ja orkar en vecka till.

Natti natti från flintvägen!



Nuså

Idag är jag lite piggare och ska skriva lite mer.

Mycket på jobbet den här veckan, men men, det har gått bra ändå, även om det värker i ryggen i slutet av dan.

Träningsdag igår igen som sagt. Simmade på morgonen och "gymmade" på em. Middagen var kebabsallad.
Har faktiskt gått ned 2kg, inte illa alls när jag faktiskt inte lidit överdrivet heller, å detta endast på 5dgr, så det känns jävla bra, som Sean Banan skulle ha sagt :) Håll tummarna nu att de fortsätter rasa, skulle inte va fel till sommaren å hösten om man tappade "några" överflödiga kilon.

Efter träning å mat så satt jag lite vid datorn på jobbet och inväntade Emelie som jobbade till kl 6. Sen begav vi oss till strömpilen å shoppade lite å pantade flaskor innan vi övningskörde.
Tog en sväng till Holmsund.
Det går bra, men jag är inte så pedagogisk och vet knappt själv hur jag kör bil. Å det är lite synd, men vi får jobba båda 2 på att lära oss våra uppgifter. Å bara vi kör oftare så vi verkligen får in rutinerna så ska det nog ordna upp sig ändå :)

Idag var det riktigt riktigt mkt på jobbet, men det gick det med.
Åkte hem å gjorde en tacosallad till middag och ett glas rött. Nu inväntar jag att Saad ska komma hit å titta på finalen av Let´s Dance. Blir spännande å se vem som vinner, men FRAMFÖRALLT, om Saad hinner i tid ;)

Dagens middag:

Gud så fint jag har lagt upp det va? :)

Årets förta mjukglass blev det igår också när vi var ute å körde. GOTT!
Tuttifrutti smak var det. Synd bara att det var ganska kallt ute :(

Om ni tycker att E ser lite skrajj ut skulle ni se min blick ;)

Trevlig helg på er!!!



RSS 2.0