Sova i egen säng

Inatt ska det bli skönt att få sova i min egen säng igen. Känns som en evighet sen. Har ju semester så jag har varit ute å flängt hela veckan. Började i måndags med att åka hem till Fors en sväng, solen sken ju så då lockar poolen ju :) På onsdagen åkte jag hem till Gävle igen några timmar, packade å laddade om å drog till Stockholmo. Därifrån är jag nyligen hemkommen nu och laddar om innan jag ska hämta upp Lotta å Emma på tåget, för i morgon blir det nämligen en tur med Eckerölinjen :)
Så är det, en liten uppdatering iaf :)
Närmar sig fallskärmshoppning nu också, börjar nog bli lite nervös, drömde om det inatt, å det var så fruktansvärt nervöst å pirrigt, Men jag längtar som fan också, är nog svårt att slå den upplevelsen kan jag tänka mig :)


Ha det gött!

God morgon

Ja det kan vi väl säga att det är, var uppe tidigt som vanligt, så jag har donat på med lite städning på morgonen. Bara dammsugning kvar, drar mig alltid extra för det varje gång,fast jag vet att det är ju inte så farligt jobbigt när man väl drar igång.
Jaja, nog om det. Nu är det semester!! :) Jag och Lina började med att fira det på Pinchos igår med en skitgod drink å lite käk. Gick vidare hem till henne för mellanlandning och ännu en drink innan vi drog ner på Terassen med Adam å Marcus och drack lite mer. Ingen sol, men ändå skönt ute. Jag skötte mig dock snyggt och gick hem först av alla, det är ju inte jättevanligt kan jag säga :)
Så är det, måste ju vara pigg idag, inväntar nämligen att mamma ska komma hit så ska vi gå ut å gå, äta å dricka gott innan vi tar tåget till Furuviksparken och gå på konsert, Winnerbäck ska det bli.

Glad sommar å vi hörs när vi hörs :)

Nedräkningen har börjat...

.... Wihoo! Änligen är det rätt vecka, på fredag går jag på semester i 4veckor, då kommer det nog kunna se ut om nedan en hel del :)
Det ägnade jag största delen av söndagen med, läste en bra bok å plaskade runt i poolen.
Lördagen blev det en morgonpromenad, tvätt, häng med Lina och jobba på en 70års fest. Alltid bra med lite extra kosing :)
 
Jaja, nu tänkte jag iaf berätta vd vi ägnade oss åt förra heglen. Då firade vi Emma som har fyllt 30.
Började med att vi träffades utanför Gocarthallen, hon visste inte vad vi skulle göra eller vilka vi skulle vara så det var skojj när hon fick av sig ögonbindeln :)
Hur som, skitkul med gocart! Lär göras oftare, är dock besviken på att jag inte var bättre än jag var, hade högre tankar om mig själv  på körande. Får skylla på att jag var lite småbakis sen personalfesten kvällen innan :)
 
Efter rallyt så blev det lucnh, som vanligt på Bakfickan, det är ju sååå gott där! Efter det hem och fixa iordning oss innan vi drog till Lina och Adam.
Emma var fortfarande ovetandes om kvällens schema, men sexgalning som hon är kan ni ju tänka er att hon blev överlycklig när det kom en dam med 2 resväskor fulla med sexleksaker :)
Middag intogs senare på Bryggan och resten av kvällen är preskiberad, var man där så får man veta var man inte där så är det så ;) 
Jag är ju värdelös på att knäppa kort, men någar stycken har jag iaf knäppt, så här kommer det.
 
 
 
 
 
Det var allt för idag gott folk, ha en fortsatt trevlig kväll! 
 
 
 
 

Midsommar, bäbis och träning

Hallå där!
Då har det varit midsommar igen också. Den firade jag hemma i Fors med familjen. Mattias kom hem också, överraskade mamma som vanligt :) Det var god mat och dryck, kricket och div. spel, varm skön pool och en mindre skön solbränna. Nu har det onda gått över och jag är glad att jag har fått lite färg igen, även om det har börjat flagna bort :/
Jag har fått träffa nyaste tillskottet i släkten också, lilla Signe. Så liten å go!!! Blir kul när hon blir lite större så man törs hålla henne lite mer avslappnat, hon var ju bara 2 veckor, och då är man inte så stor :)

Idag har jag tränat för första gången på 10dgr ockå. Kändes riktigt skönt, har mått dåligt när jag inte har rört på mig. Har ju inte haft ett så här långt träningsuppehåll sen förra sommaren ju. Fick med mig Lina på en promenad i Bolougnern, väldigt tacksam över att hon följde med, känns lättare då. Och i morgon ser jag fram emot en cykeltur med Linda.
Att jag dessutom har röjt upp här hemma och städat buren gör ju bara den härliga känslan ännu bättre, detta blir en bra vecka, det känner jag på mig.

Helgen som var har varit riktigt händelserik å skojj också, men det tänkte jag skriva om en annan gång :)
Natti natti på er!

RSS 2.0