Min prins

Den här underbara lilla killen höll mig vaken inatt. Han mådde inge bra alls, jag trodde nästan att han skulle stryka med ett tag. Det är så hemskt när de är dåliga, önskar att de kunde prata och berätta vad som är fel. Som tur är så pigga han på sig igen vid 1 taget så vi kunde gå å lägga oss och i morse var han sitt vanliga gamla jag igen <3 Så idag har jag varit trött, kännt mig bakis tillomed, så det blev sova middag i soffan när jag kom hem :)
 
Annars då?
Tränar på som vanligt, har bara 16km kvar på Icaklassikerns första moment, så det gör jag klart i morgon. Känns kul, ska bli spännande å se vad man får för belöning när man når 300km. I morgon blir det också träningspas 85/100 i den utmaningen. Shit vad jag ska vila när jag gått i mål på midsommarutmaningen, typ en hel vecka! :)
 
Jobbet har jag kvar också, och går faktiskt upp på heltid från nästa vecka. Känns riktigt kul, är ju suveränt skönt med deltid såklart. Men det är roligt att de vill ha mig mer tid,borde ju betyda att de är nöjd med mig,  och plånboken söger ju aldrig nej till mer pengar.
Mer pengar får jag av extrajobbet också, å på fredag ska jag servera lite igen. Ska bli kul, känns ju inte som att jobba när man får hänga med Lina. 
 
Har hunnit varit i sthlm också för ett tag sen, när det var sånt riktigt sommarväder. Vi låg å stekte på en filt ganka exakt hela helgen, när vi inte var på restaurang då såklart :)
Mattias har varit här på en snabbvisit som innehöll restaurang och standup tävling, vi tittdae dock bara, lika bra så :) På tal om stand up så va jag å kikade på David Batra häromveckan också, skittaggad va jag, men blev så himla besviken :( Allt jag sett med han är bra, men det var knappt jag skrattade åt nåt han sa, väldigt konstigt och irreterande. 
Lunchat med Linda å Astrid har jag gjort också, och på torsdag ska jag få hälsa på de igen, hon är så himla himla fin den lilla skruttan, å du med Linda såklart <3
 
Så kan det vara, har säkert gjort fler saker, men kommer inte på de nu. Å nu ska ja hoppa in i duschen så jag hinner kolla på Biggest Looser :)
 
Hej så länge.

Träningsvärk

Hallå där.
Måndagskväll, hemmet är rent och solen skiner. Det ultimata hade ju varit om träningen var avklarad, men ska snart ta å röra mig mot gymmet så man får några kilometer till avklarade i Ica klassikern.
 
Haft en suverän helg iaf, som spenderats hemma i Dalarna. Den bjöd på melodikrysset med mormor å morfar, en träff med Therese, cykeltur utomhus utan frustration, och grillning.
Det bästa den bjöd på var dock 3h uteritt på islandshästar tillsammans med Sonja Helena och Erik. Jag och Erik fick det i 30års present att vi skulle få rida.
Gick jättebra och var suveränt roligt, det bästa (förutom sällskapet såklart) var när jag fick gallopera ifrån alla andra å bara raca. Det är riktig lycka det, att få rida i full kajuta i solskenet :) Idag är jag dock lite mör här å var, men det är det ju så värt!
 
 
Nu ska jag byta om och dra iväg, så jag hinner hem till Biggest Looser också.
Trevlig kväll på er!
 

RSS 2.0