Bilder

Tänkte bjuda er på lit ebilder på presenter jag fick igår när jag fyllde år, och vad gott å mysigt jag å Emelie hade det i söndag snär vi "kollade" på Oscarsgalan i söndagsnatt :)
 
Vi hade våra Onepieces på oss å var jättesöta, åsså åt vi en MASSA gott
 
Vi skulle ha ätit baguetter med köttfärs också, me det räckte ändå. Och när jag öppnade
baguetterna på måndagen så såg de ut såhär:
VIDRIGT! Det åkte tillbaka till affären illa kvickt!
 
Så fick ja massa presenter också :)
Från Emelie, jättefina!
Åsså från brorsan. Kul att ha massa likörer hemma så man kan blanda drinkar eller
bjuda på likör till kaffet.Å den där mangolikören var jätteroligt, för det är inget jag skulle
köpt till mig själv, för ja vet inte hur sen smakar. Men den luktar iaf jättegott!!
 
Nu har jag nyss kommit hem från övningskörning med Emelie, så nu blir det nog bara soffan å sova resten av kvällen.
Bye bye!

...

 
Lång natt å lite sömn. Å dessutom soppdiet på det. Inte konstigt man blir överkänslig å deprimerad ibland :)

Tungt att vara jag

Ja idag, eller just nu iaf, känns det riktigt tungt att varken dricka alkohol eller äta nånting gott.
Är personalfest för sodexo idag, å jag har inte anmält mig, men på eftermiddagen nu blev jag så fruktansvärt sugen kan jag säga :( Tråkigt.
Åsså har jag lovat Saad att ja ska va hans chaufför, för han ska dit den jäkeln.
Ringde brorsan på väg hem från jobbet å tänkte att om han kan skjutsa, då följer jag med. Men han kunde inte det så jag får hålla mig hemma. Å det kommer kännas bäst i morgon, dels för att man slipper va bakis, men också för att man "misslyckats" med att hålla sig från festandet under den tidsperioden jag haft som mål annars. Så tack brorsan, och jag antar att det är jag som vinner i längden :(
Men nånting gott att stoppa i munnen hade ju varit en stoooor tröst. det är ju faktiskt fredag....

Arbetsnekan

Ja, idag fick jag svar från jobbet jag sökt på  systembolaget i sandviken/gävle. De hade inte valt mig i rekryteringsprocessen, så det känns ju väldigt trist och ledsamt just nu. Tror att det jobbet hade kunnat vara riktigt roligt.
Men är glad att de hörde av sig så fort, och att de hörde av sig överhuvudtaget. Det är det verkligen inte alla som gör.
 
Var på interflora idag efter jobbet. Har haft presentkort där som jag fick av min moster å Perra när jag fyllde år....för 3år sen. Å nu skulle de gå ut den 27e februari så jag var ju "tvungen" att ta tag i det å köpa nåt för de.
Köpte 3 doftljus som luktar skitgott!! Så nu luktar det fräscht i hela lägenheten :)
Åsså köpte jag  4a flytande ljushållare till värmeljus. Fina grejjer, så tack så jättemycket Sonja och Perra!
 
 
I morgon ska jag få jobba nere i receptionen med Emelie. Vi ska hålla på med pappersjobb efter en krasch, å det vi ska göra heter räkna produkter, alltså se hur många som har bott på hotellet, och vilka kategorier de infallit i. Dvs om de varit patienter, anhöriga eller extrena gäster.
Vi har gjort det en gång förut också, och jag tycker det är jätteroligt. Känns som en riktigt bra fredag. Nästan så man längtar till jobbet :)
Nu sitter jag i soffan å glor på lite serier, Nytränad, nyduschad å "nyäten". Dricker ju natturdiets soppor nu 1-2v, och idag 'är 2a dagen jag klarat av, var för svag måndag å tisdag :)

Blev ingen träning igår heller, vart så sent. Städade å fixade lite hemma, å plötsligt var ju klockan sängdags.
 
Ska nog träna varannan dag ungefär under tiden jag går på soppor tror jag. Har ju faktiskt ett heltidsjobb som jag rör på mig hela tiden också, så helt orörlig blir jag ju ändå inte.
 
Natti natt på er!
 

Goder afton!

Jaha. Tränade i morse, å sen till jobbet. Gick kväll idag.
Sen en sväng på affären åsså nu fast med rederiet å scrubs.
Spännande liv :)
 
Köpte lite spännande groggvirke som ja tänkte skulle testas nästa helg, Ska tillsättas rom på 2 av de, så vi får väl se om det finns ngn billig sort i liten förpackning som ja kan köpa hem, eller om man får slå på stort å köpa hem en morgan rent av.
 

Om inte annat så är det ju fina flaskor :)

God morgon

Huvva, nyvaken är jag nu. Sovit ca 4-5h.Det är ju jäkligt skönt att sova, men undrar bara hur jag ska kunna sova inatt också. Tur jag har sovmorgon i morgon så jag inte behöver somna kl 10.
 
Ledig dag idag, och första dagen av "boozten". Å den första dagen började jag med en shake, som inte smakade godis, å sen blev det pizza till lunch/middag :/
Var ute å gjorde massa äärenden med Saad, å han skulle till en pizzeria så blev de att vi åt där för båda var så hungriga.
Jag får väl börja i morgon istället, de är ju inte mer med det :)
 
Jobbade i helgen som sagt. Å  på söndagen jobbade jag med Saad, det var roligt, så nu hoppas vi att han får jobba mycket extra :)
Igår spelade vi bingo också, jag å brorsan. Vi fick några lotter i alla <3 dag present av mamma och pappa i efterskott.
Tyvärr ingen vinst. Men det var kul att spela och träffa Mattias för en gångs skull.
Vi är fruktansvärt dåliga på  att träffas förutom när mamma å pappa kommer å hälsar på.tyvärr.
 
Nu ska jag ta å betala nån räkning och söka nåt jobb.
Bye!
 
Bingomys med bror.
 
Och fredagsmys med Frida :)

Mysfredag

Jepp, då var denna dag till ända också då.
Väldigt skönt å lugnt på jobbet idag. Å Saad fick skola in sig en 2a dag, och sen "tvingade" ja stackarn att jobba på söndag också. Det är hårt å va arbetslös  :)
 
Efter jobbet åkte jag hem å varva ner lite å fräscha upp mig sen drog jag till Frida.
Väl där kom en till Frida, å sen kom lilla Lucas som Frida 1 skulle va barnvakt till. Han är ju söt den lille pojken.
Skittrevligt att göra något. Å riktigt fredagsmys blev det, Frida hade dukat upp med lite ost å kex å hemgjort vitlökssmör. MUMS!!!
 
Åkte sen till maxi å handlade lite, tänkte ha gjort det efter jobbet, men sen insåg jag att jag inte pallade med maxi fredag eftermiddag, utan de passade bättre fredag kväll när det  knappt är ngn där. Då kan jag gå runt i lugn å ro å titta å klämma på alla saker.
 
Bla köpte jag detta:
fin ROSA shaker va? :)
Tänkte köra en liten extra boost å utrensning så man kan få bort några snabba kilon å lite motivation tills födelsedagsfesten.
Vill va så fin å fräsch som möjlligt, ska ju bli av med "nykterhetsoskulden" ju.
Nu måste jag nog ta å gå mot sängen, vissa jobbar ju heg :(
 
 

Ledig dag

Så jävla skönt att va ledig idag, men nu när det börjar bli kväll börjar baksmällan komma, ångesten kryper inpå en att man ska upp tidigt å jobba igen. Men det är iaf lön i morgon, Och Saad ska skolas in sin 2a dag på björken, så det är ju lite roligt iaf.
 
Idag fick jag bort dagens måsten tidigt så det var skönt. Å sen fick jag finfrämmande av Frida, de var riktigt trevligt att ha henne här. Det är inte varje dag. Vi kollade på gamla kort å drömde oss bort till solen.
 
Orkar inte skriva så mye mer, ska nog glo på lit erederiet lr nån film. Men tänkte bju på lite gamla kort iaf.
Bye bye!
 
 
 
 

Lugn helg

Ja, inte har det hänt mkt denna helg inte. Nykter å pank som man är. Eller pank å pank är jag väl inte, men man ska ju inte nalla av sparpengarna i onödan. Å nykter ja, när jag ska ha min födelsedagsfest kommer jag att ha varit nykter i 60dgr, de ni! En riktig utrensning av alkohol i blodet, det kan ju inte skada, även om man blir ganska uttråkad ibland :)

Kvällen spenderade jag hos Soffan, vi spelade bingolotto å myste med lite söndagsgotta. Å jag vann 2 sverigelotter :)
Nu ska jag väl dra mig mot sängen å sova antar jag, även om jag har sovmorgon i morgon så ska jag ju ändå upp å träna innan jobbet kl 9e, så överdrivet med extra sova blir det ju faktiskt inte.

Natti natti på er!

Jaa

Ja, vad ska jag skriva.
Slarvat ganska rejält med träningen nu ett tag, känns inte bra. Men idag körde jag ett 40mins pass, så det är ju bra.
Har varit mycket på jobbet nu som får det att snurra i huvet, är inte alls sugen på att vara nyttig. Vill mest bara äta godsaker under ett täcke i soffan. Men, jag har ju provat det förut, å det leder inte fram till något beach 2013 tyvärr, hur mkt jag än skulle önska det :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, Luktar riktigt härligt vidrigt :)

Söndag, men det är åtminstonde fint väder

Ja, det är riktigt soligt å fint. Men kallt, huvva.
 
Nyss tränat så mnu ska jag ta en välbehövlig dusch efetr dagens träning. Tränade aldrig igår, ville bara inte så jag sket helt enkelt i det. Har haft uppehåll på 4dgr nu från träningen. Känns väl sådär, men nu är jag igång igen så det får vara som det är då :)
 
Dagens planer: Ja, träningen är ju klar som klart. Sen måste ag städa buren å kanske plocka lite här hemma, vek faktiskt ihop tvätten igr som har legat ett tag. Nu ska de bar ahitta in i garderoben igen också.
 
Sen i eftermiddag blir det övningskörning med Ems, det blir nice :)
 
Ha det gött allihopa, nu ska jag lägga mig å säla i badkaret :)
 
Bjuder på lite bilder från när jag å Madde var å badade. Eller efter badet är det men ändå, hur söt som helst!!!
 
 
 

   
 

helg igen

Ja Shit vad tiden går. Skönt, så de blir helg fort, men trist eftersom de tar slut ännu snabbare än vardagarna.
Jaja, så är det. Har iaf haft en bra vecka, men tyvärr inte så mkt träning. Ska träna idag igen, va i tisdags sist så de är dags.
I onsdags var jag å Madde å lilla Nova på badhuset efter jobbet. De var jättemysigt. Efter det var båda vrålhungriga, så de fick bli donken till middag. Skulle ha tränat när ka kom hem, men var inte hemma förns halv 11 så de var faktiskt för sent på riktigt. Brukar ju oftas bara va en undanflykt annars :)

Torsdagen var inte lika rolig, då var det flyttdags. Saad å grabbarna hade fått nyckeln till nya lägenheten. De gick bra i början, men man bär bra trött å slut efter att först ha jobbat i 8h :)

RSS 2.0