Livstecken

Halloj!
Tänkte bara tiilkännage att jag fortfarande lever för er som undrar. Har bara inte hunnit med att skriva, och när jag har hunnit med så har jag glömmit bort :/
Sen sist då? Tränade en himla massa, tror det vart varje dag lö-tor, så det kändes bra, sen har det bara blivit måndag denna vecka, å kanske "bara " blir 3ggr, vi får se hur veckan ter sig helt enkelt..

I helgen var det 30års kalas som gällde, kusin Erik som blitt gammal. Inte lika roligt längre nu att det bara skiljer 3 månader på oss :)
Hur som, där serverades det mkt gott att äta och dricka, jag fick dessutom gå på både släktkalaset och kompisfetetn så dubbelt upp för mig :)

Och i söndags träffade jag äntligen min barndomskompis Ericas lilla son, så liten å söt!!! Kan inte förstå att man varit så där liten själv en gång i tiden.
Nu ska jag kolla upp och planera vad som händer resten av dagen.
Hej så länge!


Skepp o hoj!

Haloj på er!
Ny vecka nya tag, å började faktiskt träningsveckan med Zumba på nya gymmet. De va riktigt skojj å ska nog få bli min måndagsaktivitet tror jag. Har kommit igång med träningenmer igen nu, känns bra, tror det blev iaf 3ggr förra veckan, å på sistatiden har det ju bara varit 1gång/vecka typ. Så skärpning på det!
 
I helgen var det inflyttningsfest i Falun som gällde, Emma å Mahias som flyttat till större. Jättefint hade dem, å så mkt gott tilltugg så jag stog mest i köket tror jag :) Å vet ni vad, de måste jag ju nästan skryta om, jag var chaufför :) Det händer väl typ en gång om året! Tror jag fick lite abstinens, för sen på natten drömde jag att jag hade alkohol å drogproblem :)
 
Så kan de va. Som vanligt sämst på att ta kort när man är ut på nåt, men trevligt var det iaf, så det tackar vi för!
 
Nu ska jag nog kika på lite hem till midgård tror jag, började kolla på det igår, de är ju så bra! :)
 
Trevlig kväll på er därute! 

Bilder

Hallå, en liten uppdatering kanske är på sin plats, men har inte så mkt att skriva, så lägger upp lite random bilder idag :)
 
Såg de här svanarna i Gavleån igår, å tänkte SHIT!! Vilka stora....sen förstod jag att de inte var riktiga :)
Såg gigantiska apelsiner idag, de tror jag är riktiga, men vettetusan om de är naturliga :)
 
Å sist men inte minst så fick jag hem lite kryddor jag beställt, 5st för 100spänn i en fin kartong, så det ska jag krydda käket med i kväll
 
Idag blir det träning igen också, har inte blivit nåt hittills i veckan då jag har haft on i axeln, antingen sträckte jag den på curlingen lr så sov jag konstigt på den Ont har jag haft hur som helst, så jag hoppas jag inte sträcker den igen nu, de är ju mkt boxning å så i bodycombaten.
 
Trevlig kväll på er ute i mörkret!
 
 
 

Nytt lag till OS på gång!

Joni, nu har jag å min moster + fler provat en ny grejj, som skulle kunna leda till en elitsatsning kanske. Med "lite" mer träning iaf, vi har inte provat på att sopa än, det räckte med ett moment i taget. Det jag pratar om är curling. Vi var i Sala i går och provade på det, skitkul var det! Å svårt!! Kan absolut tänka mig att prova fler gånger, och såg att det finns i gävle som man kan testa på gratis nu 3v framöver, så ska försöka göra det tror jag.
 
Jag har lite svårt med balansen änsålänge, men den kan man säkert träna upp :)
 
Har alltså varit i Dalarna i helgen, tog picket, packet å Toker å drog ner i fredags. Alltid könt att komma hem en sväng, och fick träffa mormor å morfar också, löste melodikrysset med dem och firade kladdkakans dag :)
 
Inte nog med det så fick jag bilen tvättad också, inte dumt de inte :)
 
Idag har jag tagit ett bad och kollat på Boy Machine, om ni missat den serien så kan jag rekommendera den, den är riktigt skojj, finns på Tv4 play.
 
Nu blir det inte mkt mer gjort ikväll tror jag, invänta solsidan å sen sova så man orkar jobba i morrn igen. Huva, de går så fort :(
 
Trevlig kväll på er!

Hallo ween :)

Hallå där!
Nu är de sådär längesen igen, tiden bara drar iväg, på gott å ont.
 
Tänkte köra en bildblogg idag, men de kan va kul de å, lite bilder å filmer från halloween som blev väldigt lyckad med bra deorationer, skitgod bål, läskiga snacks å supersnygga gäster!
 
Pingu var mitt val i år
 
Karvad pumpa måste man ha på halloween
 
Lite snacks, visst blev de bra? Är så nöjd faktskt, trodde aldrig jag skulle få till dem, å goda var dem också.
 
Å här har vi hela gänget Snygga som få! Temat var seriefigurer/tecknat
Lite filmer också, allt kom inte med å det gör ju inte riktigt rättvisa, men ni får ta mig på orden å lita på att det var suveränt i verligheten :)
 
 
 
 
 
 
 
Sådär ja, äntligen fått ett inlägg igen då, nu ska jag dega med lite serier innan de är dags att sova, fredag i morgon :)

RSS 2.0