Stolt :)

Halloj!
Ingen fara på taket, jag överlevde även den 3e festen (och den var grym, god mat, trevligt folk och utgång) har bara varit asdålig på att blogga som vanligt :)
 
Jobbar ju heltid nu också, det går bra, dagarna går lika snabbt som vanligt, även om det kan vara lite segt att sluta halv 5 på fredagar, när jag började slutade jag ju halv 3 då, det kändes bättre :)
 
Jaja, så är det, när jag inte jobbar tränar jag för fullt. Och idag så gjorde jag även det sista passet i utmaningen 100 pass till midommar. Känner mig imponerad och stolt över mig själv måste jag säga. Har ju desutom varit förkyld nu i nästan 2 veckor. Förr hade jag ju tagit det som en perfektatt anledning att slippa träna, nu ägnade jag mig istället åt promenader och cykling trots förkylning. Dumt eller bra vet jag väl inte, men jag hade ju ett mål att bli klar veckan innan midsommar, å då ska det bli så. Envis är mitt andra namn (ibland)
 
Inte den mest smickrande bilden kanske, men det bjuder jag på, jag ser tydligen ut så efter en 3milare :)
 
En annan härlig sak som har hänt är att jag har fått ett till kusinbarn, stort grattis till Erik och Therese, längtar tills jag får komma och träffa den lilla tösabiten <3
 
Nu går vi in i midommarveckan också, så kortvecka, och det tackar vi ju såklart för. Åker hem till fors å firar den tänkte jag, så jag  hoppas poolen är uppvärmd då, 30 grader brukar vara lagom :)
 
Är väl dags att börja göra sig iordning för en ny vecka nu också, har en sommarjobbare i 2v framåt, och i morgon ska vi börja med att baka lite tårtor :)
 
Natti natt på er!
 

Fest i dagarna 3

Halloj!
Vet att ja är värdelös å skriva nuför tiden, men här kommer iaf ett inlägg igen. Bättre å skriva nåt när det faktiskt händer nåt väl :)
 
Sen sist har jag hunnit vara i Falun m LIna å hälsat på Emma å Mathias, där fick vi skitgod mat å trevligt sällskap. Vi gick ut en sväng också, men efter flera plagg nerdränkta i öl gick vi hem :)
 
Långhelg har vi nu också, såå skönt. det blir fest för hela slanten. I fredags hade Sodexo lite käk å dryck på Teknikparken så det var trevligt. Jag höll på att ge vika ett tag å ville festa vidare, men jag tog mig i kragen och åkte hem å städade ist :) (Lina kan styrka att detta är sant för er som inte tror mig ;))
Gårdagen bjöd på 30års firande med en masssa god grillmat och dryck hos Linda och Axel. Skitgod rabarbermojito fick vi där, den var farlig, men jag lyckades hålla mig i skinnet även då. 
Så idag väntar den stora utmaningen, personalfest med Restaurang Teknikparken. Så himla kul att dem bjöd mig, jag är ju bara extrajobbare ändå. Chrille ska laga käk åsså blir det spela lite discgolf, så det ska bli skitkul. Jag har ju bara spelat en gång i år så det är väl på tiden att det blir mer. 
 
Nu ska jag hämta tvätten. Hoppas inte den som tvättade innan är där, kan ev. ha snott dennes tid, fast det var faktiskt tomt i alla maksiner, bara torktumlaren som var igång. 
Wish me luck :)
 
 

RSS 2.0