Långsta

Jaha, ja. Så var man hemma från en helg i Långsta. Lr Långshyttan.
Hälsat på min moster som flyttat dit :)
Riktigt mysigt litet hus hon har fått tag på, grillplats å grejjer på gårn.
Vi har suttit å pratat, druckit vin, ätit mat, kollat på mello (inte mitt val men det gick bra. (läs:vi drack vin) Vad fan gör De Vet Du  där ens???) gått promenad med stavar så vi får skriva in på klassikern å fyndat på loppis :)
 
Så är det, ännu en helg förbi. Så nu sitter jag i vanlig ordning å väntar på Bingolotto. Tänkte inte jag skulle spela idag, men sen tänkte jag att om jag köper en lott i Långshyttan, som ligger typ mitt ute i ingenstans, så är det säkert storvinst på den :)
 
Trevlig kväll!

Träningsvärk

Jodå, nu känns de i kroppen att man är igång igen. Körde bodycombat och cx igår, å va väl lite smått mör i morse. Men efter crosstrainern idag så kändes de rejält. Va svårt å ta sig upp för Lina å Adams trappor ☺
2,5mil har ja fått ihop på Ica klassikern också. Känns lite segt att det är 6,5 mil kvar och ingen snö i sikte :( vill ju åka skidor ju! Inte stå å nöta på crosstrainern, åtminstone få välja mellan dem.
Jaja, så är det. I morgon är det vilodag å det ska bli så jäkla skönt!

RSS 2.0