Hallå igen

Jaha, tisdag idag. En ledig sådan :)
Har varit i badhuset på förmiddagen, 1,5km vart det. Skulle ha simmat 2km, men vart så jäkla kissnödig så det gick bara inte längre. Får ta igen det på fredag när jag är ledig igen.

Nu sitter jag hos Saad som sover. Jag "ljög" förra v när ja sa att han skulle åka, han har inte åkt än. Utan gör så idag. Utlänningar å planering ni vet...
Men, som sagt idag drar han, å bara han är tillbaks innan 24e mars är jag nöjd, för då drar vi ju till Dalarna :)

2v exakt nu tills vi är på väg till Egypten. Vi är nog snart framme vid hotellet skulle jag tro vid den här tiden. De är så skönt, för eftersom vi har ställt om till sommartid igen (när inträffar det btw?) så blir det ingen tidsskillnad att hålla reda på.

Åsså har jag visst beställt från taxfreen idag. Visste inte att det gått igenom eftersom jag inte betalat, men fick en leveransorder på mailen, så ja antar att de gjorde det ändå. Fram med börsen igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0