jävla skitblogg!

Ja, just nu känner ja lite så faktiskt. Kan ju inte lägga upp bilder!!! Så nu ska jag ta å maila de å höra vad som pågår egentligen.

Ledig idag! Så jävla skönt! Å de bästa av allt är att igår städade jag lägenheten så ja skulle slippa det idag. Som ur var, för de tog typ 2,5h.
Tänkte att ja skulle få va ledig på riktigt på min lediga dag förstår ni. Så nu ska jag åka å simma så ja får bort det "måstet" ocks¨å, så kan jag göra exakt vad ja vill sen!( *HOST* Desperate Housewifes* HOST*)

I onsdags fick ja ett brev på posten om att jag är godkänd som handledare för övningskörning med Emelie. Så nu är det bara att tuta å köra. Måste hitta på nåt bra ställe där man kan börja lite smått, så om ni vet nå stora tomma parkeringar/industriomr/ytor i umeå får ni gärna höra av er. Vi börjar nog nästa v, ska bli riktigt kul och spännande :) Känns som ett rejält vuxenpoäng till mig också. Å det kan ju inte skada.

Nä nu drar jag iväg å simmar å handlar lite.
Ha en bra dag. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0