ojojoj

Det närmar sigmed stormsteg n. Och äntligen kan jag slappna av, har nämligen varit lite orolig de senaste dygnen.
För att: I tisdags natt ringde Saad ifrån libyen. Å i tisdags natt borde han ha varit i stockholm. Var tydligen ngt fel på flygplatsen å de visste inte när de skule bli fixat. De hoppades att det skulle funka idag.
Fick tag på han vid 5taget idag å nu sitter han på planet til sthlm, så skönt att veta at han hiner hem i tid, var som sagt lite orolig där :)

Idag har jag varit på vattengympa. 90minuter höll vi på. Det var inte alls jobbigt faktiskt så ja var lite besviken efetr det var avklarat att ja inte fick svetta snåt. MEN, ja känner hur jag blir mörare och mörare för varje minut som går, så ja kan tänka mig att det kan bli en helvetesdag i morgon. Lär ha träningsverk. Skönt, men jobbigt när man ska jobba å röra på sig hela dagen.

Spännande blir det.

Ja, sista jobbdagen i morgon, sen är jag ledig i 17dgr!!! Så jäkla sköööönt!
I morgon efter jobbet blir det mer övningskörning med Emelie, det ska bli himla skojj. Å efetr det sola lite, hem å käka och packa ihop å förbereda allt så de är klart på lördag morgon att dra iväg :)

Nu ska jag hoppa i säng och invänta resultatet av träningen :)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0