Full rulle

 

Vilken dag det har varit idag!
Ledig men fullt upp nästan hela dagen.

Började med att städa buren i morse, å efter det en km i bassängen. Sen  hämtade jag mera hö till djuren så det ska finnas när jag har semester.

Ner till solariet å gräddade lite till, den här gången ska jag få färg när jag är utomlands, och inte bara RÖD :(

Shoppa loss på strömpilen, träffade Madde där förressten, det var skojj, vi har inte träffats på skitlänge! Så ja hoppas det blir ändring på det nu.

Snabb dejt med Ashraf som kollade om de var nå fel på bensinmätaren. Just då verkade det inte som de, men jag börjar bli skeptisk igen. Tur att "Olle" får komma till Dalarna å träffa doktor pappa en sväng ;)

Äta middag.

OCH, nu till dagens stora händelse: Körlektion nummer 1 med Emelie!
Det var skitroligt, och jag är väldigt imponerad av henne, det här kommer bli kul.
Än så länge håller vi bara till på en parkering, men redan på första lektionen har vi lyckats starta i backe och backat. Så på Suss trafikskola går det undan :)

Kul var det som sagt, höll på 1,5h nästan. Men det var svårt att berätta hur man kör och hur man ska göra ist för att visa det själv eller pillra på växelspak och handbroms.
Men men, Emelie sa att hon var nöjd med mig också, så vi fortsätter :)

Nu tänkte ja faktiskt lägga upp lite bilder, de blir ju inte så ofta.




Den här tshirten fick Mattias av mig när han fyllde år. Tyckte den passade han :)


Min nya bikini som jag beställde från Bon Prix. Helt ok, har svårt att hitta
nåt som passat, men nu så :)




Börjat packa inför resan :) Lite tidigt, men jag längtar så mkt nu!


Klänning från Bon Prix


En ring som ja köpte när ja shoppade idag, tyckte den va cool :)

Kommentarer
Postat av: Torkel

Skitsnygga grejor! Jag är så jäkla avis du skulle bara veta!

2012-03-19 @ 23:29:34
URL: http://thorkz.blogg.se/
Postat av: suss

Haha ja är avis på mig själv :)

2012-03-20 @ 07:49:49
Postat av: Lotta

Tack! Är dock väldigt nervös! Hoppas ni får kul på resan. :)

2012-03-21 @ 09:18:52
URL: http://faylynx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0