söndagskväll

jaha, då var man ledig imorrn igen då :)
Eller ledig å ledig, simma, sola, hämta hö, städa buren, shoppa, övningsköra. Finns att göra.
Under veckan ska också städas lägenhet, tvätta kläder, packa kläder, instruera Ashraf om djuren, inhandla och fixa massäck m.m. Fullt upp liksom, men det är bra för då går tiden snabbt :)

Jobbat i helgen, har gått bra, men skönt att det är över.

I lördags fyllde Mattias år, så jag åkte dit efter jobbet. Vi käkade pizza och kollade på that 70´s show å han fick paket. Hade köpt en t-shirt som det står BAZINGA! på. För er som inte vet så är det ett uttryck från en väldigt speciell och härlig människa i en underbar serie. Nämligen Sheldon Cooper från The Big Bang Theory.

Och idag har vi ett till födelsedasbarn. Morfar. Eller motte som vi kallar han, han blev 75år idag. Så stort grattis till han! Önskar att vi hade varit hemma så vi kunde vara med å fira honom tillsammans med resten av släkten. De är det som är så tråkigt när man bor så här långt bort :(
Men nästa v får jag ju träffa de!

Nu ska jag zappa mig till sömns, ska nog inte vara några större problem :)
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0