Äntligen äta!!!

Idag ska jag äntligen börja äta lite smått igen, ett mål mat om dagen första veckan, underbart!!!! Gått ner 8,4kg iaf, men den här 3e veckan på soppa har varit svår som bara fan kan jag säga, inte lyckats hålla mig helt å hållet tyvärr, men men. De är bara å fortsätta kämpa.
 
Varit lite i bakartagen också, kladdkaka med nutella och kexchokladkrisp å i går bakade jag å mamma bullar, det har jag inte gjort sen jag bodde i falun, å det är ca 9år sen:) Tiden tickar på.
 
 
Kan ni gissa vilka jag gjorde? ;)
 
Lagade lite käk till mammma å pappa i veckan också, pasta och köttfärssås.
 
Igår var jag å mamma å hälsade på moster Karin i hedemora, å de var ett jäkla väder på vägen dit och hem
De var helt kolsvart på himmlen.
 
Nu är det promenaddags igen.
Chiao!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0