Bakdag

I morgon kommer släkten, så idag har jag bakat å städat mitt rum, medans mamma städade resten av huset.
Blev 3sorters kakor och en tårtbotten, fyllningen till tårtan ska göras senare ikväll. 4,5h tog det innan jag var klar, var rätt slut när det väl var klart, men det var roligt. Så mkt som jag bakat sen jag flyttade hem har jag inte gjort sammanlagt på flera år.
 
Kräftorna igår var skitgoda, å till det hade vi en västerbottenostpaj som jag gjorde åsså rostat bröd med västerbottensost. Smaskens! Man var proppmätt efter det vill jag lova.
 
Förutom husligheten idag har jag å mamma gjort lite vattengympa i 40min så jag fick min träning, var inte alls sugen på det idag, men men.
 
Nu vankas det grillning till middag.
 
Moccabitar, en av de 3 sorters kakor jag gjorde. De andra var chokladrutor och sirapspinnar.
 
Mamma å jag "cyklar" på noodles under vattengympan.
 
Åsså en liten bild på Toker, han är ju så söt å go när han slänger ikulll sig.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, idag har du varit duktig, precis som de andra dagarna.
Kram :pappa

2013-08-24 @ 18:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0