fredag

Veckorna går, å som sagt i måndags åt jag min första måltid, skitgott. Jag gjorde en kycklinggryta m kokosmjölk, massa curry å cashewnöttter åsså serverade jag med vitlöksfräst blomkålsris.
 
På tisdagen lyckades vi äntligen samla ihop hela tjejgänget för sushikväll. Första gången jag gjorde sushi, men de vart skitsnygga å hur goda som helst! En ny tradition blir det helt klart.
På onsdagen hade jag sällskap av Lotta hela dagen, mycket trevligt eftersom det inte blir att vi träffas så ofta.
 
Å på torsdagen åkte jag Lina å Nettan till Gävle för en heldag. Vi skulle ut på jobbjakt, man var riktigt trött efter dagens slut, å less på standardsvaret: Tyvärr har vi inget just nu, men man vet aldrig vad som händer längre fram!
Så jag är fortfarande arbetslös...
...eller arbetslös å arbetslös, idag har jag burit ved i 1,5h, så jag är rätt slut kan jag säga :)
 
Ikväll blir det kräftor med mamma å pappa, ska bli sååå gott, får se om jag tar mig nå vin också, är lite sugen, men det är de där jäkla kalorierna som förstör :(
 
 
Kycklinggrytan
 
Våra fantastiskt fina å goda sushi :)
 
 
 
 
Å sist men inte minst så kom äntligen min efterlängtade Body Shop leverans :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0