Syndat?

Ja det känns som att jag syndade igår, och det kändes inte bra. Även fast det var nyttigheter. Först var jag ner på affären å då bjöd grannen mig på 2 små hemodlade tomater, de var jättegoda, men kändes som att jag fuskade.
Sen på kvällen åt jag gurka å morötter i stavar som jag dippade i kvarg å lite dipkrydda. Det hade jag godkänt för mig sj att jag fick äta under helgen eftersom jag är helt ensam och att det ändå är mkt bättre än nåt godis å sånt. Kändes ändå dumt å onyttigt efteråt, så det blir nog inge mer sånt i helgen......hoppas jag :)
 
Hade mkt för mig igår, eldade så det blir varmt i poolen, vattnade, åkte å sorterade skräp, solade å badade. Oj vad mkt :)
 
Idag har jag också kommit igång å gjort vattning å eldning redan, släppt ut djuren å förberett innan Lina kommer hit idag å ska sola med mig, det blir nice med lite sällskap.
 
Nu ska jag ut å göra bort dagens motion så man inte behöver tänka på det. Gårdagens motion blev 35 min simning i poolen, å 35 min har inte gått sååå sakta på väldigt länge.
 
Ha en varm å skön dag därute!
 
Syndens bricka?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0