Träning och viktnedgång

Ja, det är väl det som håller på just nu. Igår cyklade jag tillexempel in till stan för å umgås med Emma å Lina, å sen cyklade jag hem igen på kvällen, gick riktigt bra så man kan ju hoppas att man kanske kan fortsätta så också. Idag blev det en simtur på 40min sen var ja så jävla kissnödig så jag var tvungen att kliva upp.
 
I fredags var jag på grillfest hos Jessica och Tobbe, det var riktigt trevligt å skitgott att äta! Grillade sparris med bacon, grillspett med coctailtomater och championer och en grönsallad. Till efterrätt tog jag med mig av kakorna jag bakade, de var SKITGODA!!!
Men det blev en tidig kväll, det var ju skönt dagen efter, var hemma halv 12, för jag kännde att jag höll på att bli lite för full så det var lika bra att åka hem ist, har ju inte druckit på över 2v åsså bara druckit soppor, så tål inte så mkt. Dessutom ser ni ju vinglaset framför tallriken, så det var kanske inte så konstigt :)
 
Underbart gott!!!
 
 
Vart skitnöjd med frillan, det syns inte lika bra på kort, men i verkligheten var det skitsnyggt. Å de enda jag gjorde var att efter duschen på det otorkade håret bara dra hårbandet över huvudet, dra håret åt ena sidan och fästa med hårnålar, hur simpelt som hest :)
 
Klänningen från Lidl och smyckena jag fick av mina jobbarkompisar från SNÖ var pricken över i:et :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0