Freaky monday

Jaha ja, så var det ny vecka igen å måndagen nästan slut. Tycker inte om veckorna längre, har haft alldeldes för bra helger jättelänge nu och minst 4a helger till på rad som det bara är skojj på g. Tur tiden går så fort som den gör.
 
Måste bara få berätta hur mkt besökare min blogg hade igår,159st, och 212 sidvisningar! Det är ju hur mkt som helst!!! Iaf för mig då, nästan lite creepy ju :)
 
Idag då, nyss hemkommen från gymmet så ska väl slänga mig in i duschen å sen blir det nog inte så mkt mer idag, slappa i soffan å pussa på Toker typ. 
Åkte till partykungen direkt efte jobbet idag å hämtade lite grejjer som jag beställt inför Halloweenfesten jag ska ha, kommer bli hur grymt som helst, ja vill pynta nu ju!!
 
Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0