God morgon!

Nån som vet vad klockan är?? Jag var lite förvirrad innan jag kom på det iaf, inte van med att min mobil ställer om sig själv fast den varit inställd på det. Men inatt så gjorde den det! Tur man har en hederlig klocka på väggen också, så man vet med säkerhet att om klockan står på 9e så är den 8a eftersom jag inte ställt om den än :)

Sitter och är lite besviken, men har fortfarande hoppet uppe. Ska ju iväg på äventyr snart, men hade räknat med/beställt finväder. Just nu är det alldeles grått, dimmigt och regnigt :( Vi ville ju ha sol, eller åtminstonde uppehåll. Men men, det är några timmar kvar så vi kan fortfarande få bättre väder iaf.
Får väl uppdatera lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0