Laddat frysen

Joni, nu finns de mat i frysen :)
Kanske inte världens bästa bild, men de föreställer iaf entrecot och älgfärs. Bra å känna jägare har jag kommit underfund med :)
 
Idag har jag äntligen tagit tag i disken, den har legat å hånflinat åt mig och växt under några dagar, som vanligt :) Men istället för å ha de rent å snyggt så har jag dragit fram massa annat skit istället. Men de är halloweengrejjer till lördag så de är ok, ska börja pynta lite tänkte jag, så man ser om man behöver fylla ut me nå mer pynt :)
 
Tagit en promenad med Linda å hennes syster också, och blev bjuden på middag där. Lax blev det, och det är ju faktiskt gott, men jag måste påmina mig varje gång att jag tycker om det, är ju ganska månag år det har varit inpräntat i hjärnan att fisk=blä :)
 
Nu blir de nog lite slappa framför tvn å sen gå å lägg sig typ, de är en dag i morrn å :)
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor Netsö

Alltid underbart med kött i frysen! ;)

2015-10-26 @ 20:47:33
URL: http://ellinornetso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0