Lördagskväll

Hallå på er!
Längesen sist nu igen, men de går ju som sagt så jäkla snabbt!!
Förra helgen var vi iaf i Sthlm ja å Lina, å hälsade på Nettan. Trevlig helg (iaf fre och lö) som gick snabbt som vanligt, den innehöll iaf vin, bebismys, shopping, god mat, dans å bakfylla, så som en helg ska vara, även om man ju kan skippa baksmällan, det är ju aldrig kul.
 
I torsdags hade vi after work på jobbet också, riktigt kul, vi hade snacks å dryck och en rolig tipspromenad som John hade fixat med, ska försöka knycka den och använda till nån tillställning nångång. Vi avslutade kvällen på Oléarys med brynäsmatch. Tyvärr så förlorade ju Brynäs, men men, sånt är livet, vinet och sällskapet var gött ändå :)
Å inte nog med det så hade jag besök som väntade på mig när jag kom hem ockå, Frida som var här igen. Och jag fick en tidig julklapp av henne också, en jättesnygg handväska. Ja vart jätteglad och väldigt fjompig när jag fick den:)
 
Å nu är det lördag igen, kom hem från föräldrarna för ett tag sen, var där å bytte (läs pappa) till vinterdäck på Olle. Skönt att ha det gjort.
Skulle egentligen ha haft besök av Maria över dagen, men det blev tyvärr inställt, så det får bli en raincheck på det.
 
Händer nog inte så mkt mer ikväll iaf, för i morgon ska jag ut på äventyr med några från jobbet, längtar som fan!!!
 
Trevlig kväll på er! Och glöm inte att ställa om klockan i natt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0