Morgonblogg

God morgon på er därute!
Inte ofta jag bloggar på morgonen, så det kan ju va trevligt med omväxling :)
Tror jag somnade innan 10 igår, så borde ju va pigg, men den ekvationen verkar aldrig gå ihop, åtminstonde inte på vardagarna.
Tur ja har Toker som håller mig vaken :)
 
Jaja, så är det. 
Inatt hade ja en härlig dröm. Tror visst att ridningen gav mersmak, för inatt köpte jag äntligen en häst. Världesn finaste tjej. En skitstor fux som nog är den vakraste hästen jag sett faktiskt. Pigg å glad å superpsyke hade hon. Å jag kom upp i sadeln nästan direkt också, utan nån som höll emot på andra sidan, även om det var nära att jag inte kom upp :) Tror hon kan ha sett ut ungefär så här ↓ ev. något högre
 
Skönt att det var en dröm dock, har varken tid ork och framförallt inte pengar för å ha nån häst. Men det skullle va trevligt att känna nån som man kunde få komma å rida hos när man kännde för det. Å jag saknar att hoppa!
 
Nu ska jag göra mig färdig för jobbet, ja har lite konferenser som ska tas om hand om idag, vilket är trevligt, så då kan jag inte sitta här å slöa :)
 
Ha en bra dag därute! "Snart" är det helg igen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0