Ramla på målsnöret..

Känns lite så nästan :( Är hemma å är sjuk, vilket jag  inte varit sen nån gång innan jag typ flyttade hit till gävle. Snart hade jag kunnat säga att jag inte varit sjuk en enda gång på hela året jag jobbat också. Tror det är lite jobbets fel att ja är sjuk nu, slappnade av igår för löste ett "problem" som jag nojjat över ett tag, å då hoppade alla baciller som legat å lurat på mig :( 
Va helt däckad när ja kom hem efter jobbet igår, 39.6 i feber å var inte nå stor å kaxig. I morse mådde jag hur bra som helst igen så traskade iväg till jobbet. Men där tog det stopp igen å febern kom tebaka :( 
Lina ringde nyss å fråga om hon kunde handla nåt åt mig, å då beställde jag glass (har faktiskt ont i halsen!) å skvallertidningar :)
 
Stackars mig :)
 
Nu ska jag lägga mig ner i soffan igen å vila ut, var nyss tvungen å resa mig å gå på toa, å de kan va jobbigt i vanliga fall också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0