Stress

Jaa, fullt upp i veckan. Känns som att det är hur mycket som helst att göra nu på jobbet, å jag gör saker hela tiden men ändå känns det som att det inte händer nåt, tar bara på mig mer istället för att göra klart de andra först. Hoppas på att morgondagen går bättre så man kan slappna av undr helgen. Tycker inte om stress, och att jag märker att jag fakiskt är lite stressad och har svårt att koppla av gör mig ännu mer stressad. Har alltid sett mig själv som stresstålig ju, men de vette tusan.
 
Så kan det vara.
Lite positivt istället då? Lön idag :) Det är alltid trevligt när pengarna rullar in. De tråkiga är ju (så länge kunde jag va positiv idag :))att de också tar slut lika snabbt igen. Räkningarna ska betalas,bilen tankas,och kylen fyllas. Å inte nog med de så ska man göra något roligt ibland också så man orkar med vardagen. Nä, det skulle vara trevligt med en heltidslön, så man kanske kunde spara också för engångs skull, så man kan åka på den där resan å köpa den där bilen. Eller laga bilen när han strejkar för 100de gången.
 
Nä, tror vi lägger ner de här, men skönt å få gnälla av sig ibland å :) Nu ska jag åka å handla lite, Toker behöver morötter och jag ska handl amat för första gången på typ 2 månader, de är ju lite kul faktiskt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0