Tiden rinner iväg..

Näni, dags för update tror jag. Tiden går ju så jäkla fort, snart helg igen. Tyckte nyss det var de ju. Inte för att ja klagar på det, men ändå, hinner ju knappt blogga ens :)
 
Hänt sen sist då?
Hade finfrämmande i helgen, som kom redan i torsdags. Vilket jag hade totalmissat, men det var en trevlig överaskning så det var ju bra de. Frida som varit här å hälsat på. Oftast får vi ju bara korta kvällar ihop när hon kommer, men nu hade vi hela helgen. 
Sällskap både till å från jobbet på fredagen, det var mys, skulle jag nog kunna vänja mig vid, sen vart det sushi å vin på fredagskvällen, å en Nettan som kikade förbi å hälsade på.
På lördagen var det shopping som gällde, åkte till Valbo å gick runt där och rundade av med en sen lunch på IKEA innan vi gav oss iväg hemåt för å göra oss snygga(re) och dricka massa goda drinkar. Vi lagade lite käk och sen vart det utgång på Harrys, riktigt nice. 
Söndagen var väldigt lugn, jag mådde superbra och diskade å plockade undan hemma tillomed, värre var det dock för Frida :)
 
Å inte nog med att hon va här hela helgen, nu sitter hon på tåget å ska hit igen :) Men innan jag får njuta av hennes sällskap så blir det bodycombat  på gymmet. Vart ingen träning igår, va helt säker på att jag hade tvättid å va inställd på att inte träna. Kom sen på att det visst är nästa tisdag som jag har tvättid, men då va ja 0 sugen på å träna så jag sket helt enkelt i det :)
 
Avslutar detta inlägg med att säga grattis till min moster Sonja som fyller år idag. Var ditbjuden på smörgåstårta, men tyvärr så passade det inte. Måste ta å åka hemåt igen snart tror jag, längesen ja träffade släkten nu känns det som :( 
Så är det och så kan de va. Ha de gött alla, så hörs vi en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0